۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

افشای راز ۲۵ بهمن! پس ۲۲ بهمن چی‌ می‌شه!؟- کاریکاتور


۴ نظر:

  1. لطفا این فیلم را ببینید

    *******************حتما حتما حتما توضیحات را بخوانید

    انتشار این فیلم در آستانه 25 بهمن میتواند برای جنبش امید بخش باشد چون انتشار آن نشان دهنده نفوذ جنبش در بدنه رژیم است

    من عضو بالاترین نیستم

    لطفا آنرا به بالاترین ارسال کنید

    لحظه 4:47  و دیدن ترس آنها دیدنی است

    http://www.youtube.com/watch?v=Tl4flBFFgKE

    پاسخحذف
  2. سلام، من چندتا تا پیشنهاد دارم که چون عضو بالاترین نیستم از تو خواهش می‌کنم بخونی و اگه به نظر تو هم خوب آمد، اونا رو لینک کنی‌.

    ۱. توی فرصت باقی‌ مونده با قشر کارگر تماس گرفته بشه، هر روز بالاترین پر هست از اعتصاب کارگران به وضعیت کار و معیشت شون. یک اعلامیه به یک نفر از کارگر‌های یک کارخونه میتونه همشون و مطّلع کنه. مطمئن باشین این قشر تا حالا به هیچ وجه در جریان ۲۵ بهمن قرار نگرفتن، چون نه خودشون نه فرزندشون دسترسی‌ به اینترنت ندران. ضمن اونکه کاملا مستعد و توانا برای اعتصاب و اعتراض هستن.

    ۲.بخواید که که اونایی که می‌تونن بیان تهران واسه ۲۵ بهمن. شهرستان فضای کافی‌ نداره واسه این کار و فقط پرت میشن.

    ۳. یک جور ضرب‌الاجل تعیین کنید. مثلا بگید هدف اینه نماز اول سال نو رو پشت شیخ شجاع اقامه کنیم. این کمک می‌کنه مردم درک کنن این مبارزه بازه زمانی‌ داره، و صرف یک یا دو روز نیست. به قول حضرات "انتفاضه" هست. راستی‌ من دوس دارم اصطلاحات و کلمات خودشون دزدیده شه به نفع ما، چون عیناً خودشون این کار و می‌کنن.

    ۴. از ایرانی‌‌های خارج از کشور بخواید یک روز جلوتر یعنی‌ ۲۴ بهمن جلو سفارت خونه‌ها اعتراض کنن. این خیلی‌ بهتره چون هم یک شنبه تعطیله خارج از ایران. ، و هم دل‌ گرمی‌ می‌شه واسه داخل نشین‌ها که فرداش میخوان برن توی خیابون. به نظر من خوبه که تظاهرات این ایرانی‌‌ها معطوف باشه به آزادی شیخ شجاع از حبس خانگی.

    ۵. یک صفحه فیس بوک مشترک واسه ایرانی‌‌ها و مصری‌ها ساخت بشه، خیلی‌ به روحیه و ارتباط دادن قضایا کمک می‌کنه. به خصوص که هر دو زیر مبارزه هستیم و با تونس که قضیش تموم شد فرق داریم.

    ۶. به جای الله اکبر این چند روز بهتره فریاد مشترکی پیدا کنیم که اعتراض به حصر خانگی شیخ شجاع رو نشونه بره، نباید سکوت کرد در مقبل این کارشون.

    ۷.نهایتان اینکه اینترنت خیلی‌ ناچیز هست واسه اطلاع رسانی. به نظر من دیوار نویسی خیلی‌ بهتر جواب میده، اگر چه خطر ناکه! حتا بهتر از اسکناس نویسی! خوبه که قبول کنیم ما همه ایران نیستیم و ما سبز‌ها قشر متوسط و نسبتا روشن فکری هستیم که دسترسی‌ به اینترنت از جمله ویژگی‌ هامون هست، ولی‌ عامه جمعیت ایران اینطور نیستن. باید با زبون خودشون باهشون حرف زد. البته ورای زبون همه یک هدف مشترک داریم. مطمئنم.

    سپاس

    س.ی

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز من یک پیشنهاد برای تشکیل هسته های اولیه داشتم، روش فکر کنید. اگر خوشتون اومد یه جایی که دیده بشه اعلام کنید.
    ما توی 22 خرداد تعدادمون زیاد بود ولی به دلیل تصرف خیابان توسط نیروها نتوانستیم هیچگونه هسته اولیه، که در حقیقت رمز پیروزی ماست، رو تشکیل دهیم.
    پیشنهاد:
    درصورتیکه ما نتونیستم تا ساعات 4 خیابان رو دستمون بگیریم، بهتر اینه که به اولین کوچه موازی با خیابان انقلاب و آزادی وارد شیم و قدم بزنیم. در اونجا ما به راحتی می توانیم هسته های چند صد نفره و بدون مزاحمت نیروها تشکیل بدیم و بعد به خیابان اصلی بر گردیم. تشکیل شدن چند هسته اولیه تمرکز نیروهای اونها رو به هم میریزه و باعث میشه هسته ها دیگر هم ساده تر تشکیل شوند.

    یه حساب کتاب سرانگشتی:
    در صورتیکه فاصله میدان امام حسین تا آزادی 5 کیلومتر باشد و ما این عدد رو ضرب دو طرف خیابان کنیم، می تونیم بگیم که 10 هزار متر کوچه داریم. اگر قدرت دیدمون رو 200 متر (100 متر از هر طرف) بدونیم با تقسیم 10 هزار به دویست داریم 50 کوچه. حال اگر در هر کوچه ما فقط 500 نفر برای تشکیل هسته اولیه نیاز داشته باشیم نتیجه می دهد که ما می تونیم با فقط 25 هزار نفر کل کوچه ها رو در دست بگیریم.
    پیروز باشید.

    پاسخحذف
  4. تا کي مرگ بر...به خودمون بيايم چرا بجاي آرزوي مرگ کردن براي اين و آن براي خودمون زندگي نسازيم از همون ابتدا مشکل ما همين بوده:
    مرگ بر شاه
    مرگ بر مصدق
    مرگ بر بختيار
    مرگ بر آمريکا
    مرگ بر شوروي(در اين مورد گرفت)
    مرگ بر انگليس
    مرگ بر اسراييل
    مرگ بر منافقين و صدام(ممممممممممم!)
    مرگ بر بدحجاب(!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    مرگ بر ديکتاتور
    مرگ بر روسيه(اسمشونم عوض کردند دست از سرشون بر نميدارند)
    مرگ بر چين(نه!)
    مرگ بر خامنه اي(شايد يکم اونجاي آدمو خنک ميکنه)
    البته پر واضحه که توبه گرگه مرگه.

    پاسخحذف

هدفِ ما چیست ؟ ادامهِ « ضد فرهنگِ روضه خوانی و ذکر مصیبت»، یا جستجوی « چه باید کرد ها» ؟

مسلما این شبکه های اجتماعی به هرکدام از ما این امکانات را داده و میدهد که در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی ایران و جهان با انگیزه های متفاو...