۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

آقای خاتمی، هم خر را میخواهند و هم خرما را!؟و یا برای خامنه‌ای وقت می‌خرد


آقای خاتمی، هم خر را میخواهند و هم خرما را!؟ سالی‌ که نکوست از بهارش پیداست



آقای خاتمی شما باز بار دیگر خواستار آن شده اید که انتخاباتی آزاد و تجدید نظر در ساز و کار‌های انتخاباتی بشود!.
موسوی و کروبی روز ۲۵ بهمن را به عنوان روز همدردی با ملت مصر و تونس میخوانند، جایی که این دو ملت "عملا" به زندگی‌ رژیم استبدادی خود پایان داده اند، واقعا عجیب است که با این سخنان اخیر (همیشه دو پهلوی) شما که، مثلا می‌خواهید "به در بگویید که دیوار بشنود"!!! به راحتی‌ به این رژیم ضدّ انسانی‌ جمهوری اسلامی پیامی میدهید بسیار روشن ، و آن این است که:

نگران نباشید ! آیا واقعا شما این ملت را ملت بیشعوری میدانید!؟


این هم دو دلیل روشن که مثل همیشه "وسط باز" هستید!

الف)- وقتی‌ برای پشتیبانی‌ ملت‌هایی‌ مثل مصر و تونس، که رژیم دیکتاتور نمی‌خواهند به راه پیمای برمیخیزید این معنی‌ را میدهد که شما هم موافق هستید که رژیم‌های دیکتاتور نمیبایست ادامه پیدا بکنند! و این پیام شما متناقض با امیدی است که بعد از اعلام راه پیمایی ۲۵ بهمن به رژیم می‌دهید، به عبارتی دیگر میگوید که:ما نمی‌خواهیم که این راهپیمائی مثل راهپیمائی‌های مصر و تونس، خدشی‌ای به این رژیم دیکتاتور وارد کند، و تا انتخابات بعدی به این رژیم تضمین ماندن می‌دهید!

ب)- اعتراف می‌کنید که نه کم نه زیاد، شما جمهوری اسلامی می‌خواهید بدون در نظر گرفتن اینکه یک ملت نشان داده است که این جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را نمی‌خواهد، و خود میدانید که این رژیم امکان یک رفراندوم برای نوع حکومت را به هیچ وجه به ملت ایران نخواهد داد.
ما این را به حساب اشتباه شما نمیگذاریم، شما دگر اشتباه نمیکنید چون به این دو امر واقف هستید، و با کمال تاسف، مشروعیت یک ملت را، با وسط بازی و درویی، جایگزین می‌کنید.
حقی‌ که آیت‌الله منتظری با بهترین جمله شما را تعریف کرده اند آنجا که میگویند: "یک مقام بیخاصیت و ثنا گوی" رژیم جمهوری اسلامی.
راستی‌ میدانید که، آنچنان نماند و اینچنین نیز نخواهد ماند
07/02/2011مسعود اسماعیل لؤ




۱۷ نظر:

  1. مرد حسابی اونطرف دنیا هستی قد قد می کنی!!! بیا ببین باتون خوردن چه حالی می ده یه دونه بخوره تو سرت می گی خامنه ای رهبر است

    پاسخحذف
  2. دست گرامی‌ انسان که قد قد نمیکند!! برای رضایت خاطرتون! چماق کم است، این مخلص از این رژیم چاقو هم خرده و به بیمارستان هم منتقل شده! اگر شما باتون می‌خورید و میگوید خامنه‌ای رهبر، بهتر است در خانه بمانید دوست گرامی‌.

    میتوانم ترس شما را درک بکنم، ولی‌ نمیتوانم درک بکنم که چرا هنوز خاتمی اصلاح طلب را پرستش می‌کنید!؟ و هنوز به اصلاحات چشم بسته اید! و عصبانی میشوید، بجای عصبانیت میتوانید مطلب خود را بنویسید. نگران نباشید آزادی را با هم پس خواهیم گرفت

    پاسخحذف
  3. سینیوره دوتوره ! تحلیل ضعیف سلطنت طلبان را ارائه می کنید

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز همه میدونن که این رژیم براحتی آدم می‌کشه و اینکه مردم از این رژیم ناراضی هستن حتی درصد بالایی از اونا اصلا این رژیم رو قبول ندران

    ولی‌ باید ی‌جوری این رو به نمایش گذشت یکی‌ باید ملت رو بکشه تو خیابون

    یه تعداد که رژیم جرات مقابله باشون رو نکنه

    ملت که راه را پیدا کردن رهبری را هم به راه میارن. بالاخره باید از یه جائی‌ شروع کرد

    پاسخحذف
  5. درود بر شما جناب اسماعیل لو،

    بنده نیز این طرف دنیا نشسته ام(خارج از ایران)و مدتی‌ از جوانی خود را در ایران سپری کرده و از محبّت جمهوری اسلامی نیز بهرمند شده بودم(محکوم به اعدام بعنوان زندانی سیاسی). پیام و جواب شما را به یکی‌ از فارسی‌ زبانان عزیز را در شکل کلی‌ تائید می‌‌کنم.

    برداشت بنده از مطلب ارائه شده توسط شما را می‌‌توان شاید با یک سوال به شکل دیگری مطرح کرد، و آن سوال شاید این باشد: آیا برای بهتر زندگی‌ کردن زمان آن نرسیده است که ما باید کمتر "مقلد" باشیم و خود چاره‌ای برای مشکل خود بیاندیشیم؟

    اگر جواب سوال "خیر" باشد که دیگر جای بحثی‌ نمی‌‌ماند، اما برای جواب "بلی" می‌‌توان نشست و با استفاده کردن از خرد جمعی راهی‌ پیدا کرد که موفق‌ترین باشد.

    البته پیغام شما بسیار هوشیارانه می‌‌باشد که با دادن شانسی‌ دیگر به آقای خاتمی می‌ خواهید تکلیف ایشان را مشخص نما‌اید،" یا با اونا"، "یا با ما"، چون این راه احتیاج به زنان و مردانی دارد که غیر از آزادی و آزاد اندیشی‌ هدف دیگری را دنبال نمی‌‌کنند.

    با سپاس

    پاسخحذف
  6. در تعجبم که ملت ما چگونه چنین فرزندانی تربیت کرده یا شیفته و نوکر سفت یا بسیجی حزب اللهی یا وطن فروش و بز دل . تا عمامه بسر هم ببیند گویی سحر و جادو میشود . چطور در خانواده ها بچه تربیت کردیم که که تعداد جیره خوار ها اینچنین رو به فزونیست . اگرمن اشتباه میکنم چه کنیم که حد اقل فرزندان عاقل تری تربیت کنیم بتواند از خرد و عقل اش استفاده بیشتر یی کند و متعهد تر باشد . نیازی نیست فرزند های جسور تربیت کنیم اما اگر عاقل باشند بعد از اینهمه سال اسیر آخوند هاعقب افتاده که همیشه با همه پیشرفته های زمان مخالف بوده اند نمی بودیم از آنها بدون مراجعه به عقل حمایت نمیکردیم .

    پاسخحذف
  7. به نام خدا
    خواب دیدین خیره باز هم مثل همیشه در 22 بهمن در دهن شما سگ صفتان خواهیم زد تا خواب از سرتان بپرد

    پاسخحذف
  8. دوباره به دروغ اومدید و گفتید مـــــــــــردم رژیم رو قبول ندارند. مردم یعنی کی؟ اونهایی که صبح و شب شما ازشون میشنوید؟ بابا والله بالله مردم نظام رو قبول دارند. اگر این چشم ها رو باز کنید میبینید. من نمیگم مردم مشکل ندارند، چرا دارند اما درصد بسیار زیادی از مردم حکومت رو قبول دارند. چیزهایی که شما در پی اش هستید فقط تو همون اروپا به دست میاد نه تو ایران. همش هم میگین رفراندوم. مطمئن باش که رفراندوم هم برگزار بشه مردم باز هم جمهوری اسلامی میخوان ولی داستان اینه که مملکت مهد کودک نیست که یک روز اون یکی بیاد بگه رفراندوم فردا یکی دیگه خواب ببینه بگه نه خواب من یه جور دیگه است دوباره رفراندوم. اگر تحلیل درستی از جامعه ایران داشتید میچسبیدید به زندگیتون تو اروپا و حالا حالا ها که نه، تا آخر دنیا فکر اینکه مردم ایران آزادی های غربی داشته باشند رو فراموش میکردید.

    پاسخحذف
  9. در یک رفراندوم جمهوری اسلامی فقط با تقلب میتونه برنده بشه. 3 میلیون زیر خطر کشته شدن میان بیرون بر ضد رژیم. تظاهرات ساندیسی رژیم با حفاظت پلیس و به زور اوردن کارمندان و غیره پنجاه هزار نفر نمیشود.
    شما مزدوران رژیم لازم نیست با منطق بیایید جلو. زور دستتان است همینجور که تا حالا عمل کرده اید با زور جلو بیایید. ننگ و شرم بر شما مزدورن پست فطرت باد

    پاسخحذف
  10. آقای اسماعیل لو که نمیدمنم از کجا پیدات شده فقط اینو بگم که یادتون نرفته بیشترین رای انتخاباتی متعلق به آقای خاتمی نکنه فکر کردی این جنبش شکل گرفته که 4 نفر مثل تو بخوان بیان و مدعی بشن نه دادا ما جنبشو راه ننداختیم که جمهوری بره دوباره بیوفتیم به بدبختی ما تلاش میکنیم برای اصلاح جمهوری من اگه اینو میگم هنوز جای زخمهای صورتم و بدنم خوب نشده اگه اینجا بودی میفهمیدی که هنوزم دارن جوونهای این مملکت رو میگیرن

    پاسخحذف
  11. دوستان گرامی‌ به خدا درخت "انجیر"، که "خرما" نمیده. این آقایان وسط باز اصلاح طلب اگر هم نیت پاک هم که داشته باشن نمیتونن از خامنه‌ای شیر بدوشن. دیکتاتور اگه اصلاح میشد که دیکتاتور نمی‌شد

    پاسخحذف
  12. مرگ بر خامنه ای - لعنت بر خمینی - ننگ و نفرت بر خاتمی

    پاسخحذف
  13. ساسان
    درود بر شما. ما جوانان درون ایران این رژیم را نمیخواهیم و با رشادت این را به جهانیان ثابت کردیم. کاری به مهملات مزدوران خامنه ای نداشته باشید. میدانند که وقت رفتنشان است بیشتر عو عو میکنند.

    پاسخحذف
  14. عرفان
    خاتمی هم یک کلاش سیاسی و یک خامنه ای با لبخند است. آدم نمی داند که در قرن بیست و یکم ما چه احتیاجی به آخوند در حاکمیت داریم. این مردک بهتره دو شغله بودن و دو لپه خوردن را کنار بگذارد و اگر میخواهد کار سیاسی کند دست کم این لباس آخوندی را درآورد. در ضمن امام دجالش هم گفته بود که آخوندها برای حکومت کردن نیامده اند. تمامی این رژیم کثیف باید برود.خلق ایران باید با دمکراسی ادامه حیات دهد.

    پاسخحذف
  15. حالا که دوستانتون اومدن و از شهرستانی ها خواهش میکنن بیان تهران چون تو شهرستان خبری نیست (گر چه در تهران هم خبری نیست). همین یعنی شما در اقلیت قرار دارید ولی چشمهاتون بسته است. جاله میگن بیاییم مردم رو روشن کنیم که بیان بیرون تظاهرات. چه جوری؟ بشینین صغرا کبرا بچینین که ما به آزادی نیاز داریم، آزادی خیلی خوب است. اگر آزاد باشیم هر چه که خواستیم میگیم، به هر کسی خواستیم فحش میدیم. دیگه دخترانمون میتونن با دامن بیان وسط میدونها برقصند. میتونیم شبها بریم کاباره بدون اینکه بترسیم، پارتی بگیریم، همجنس بازامون راحت هر کاری میخوان بکنن. اونوقته که میبینی داره رو زمین خون میچکه چــــــرا؟ چون اون کسی که داشتی براش آزادی رو توضیح میداید با لگد گذاشته وسط بینی ات ولی توهم آزادی نگذاشته بفهمی. بعدش هم اذان میشه طرف در مغازه رو میبنده و پرتت میکنه بیرون چون میخواد به نماز جماعتش برسه.

    پاسخحذف
  16. در ضمن در جواب اون آقایی که نوشتن زیر خطر 3 میلیون میان بیرون عرض شود که من منکر بیرون اومدن آدمهای مخالف نشدم (گر چه در 3 میلیون بودنشون شک دارم) اما این که شما میگید با ساندیس 50 هزار نفر میان بیرون، این هم درست نیست. خیلی ها با اعتقادشون بیرون میان و ساندیس هم میخورن و به قول یک بنده خدایی نی ساندیس رو هم فرو میکنن تو چشم بدخواهان انقلاب و جمهوری اسلامی. شما چرا از حربه ی ساندیس استفاده نمیکنید؟ خیلی هم ارزونه. آفرین به جمهوری اسلامی که به جای هزینه های گزاف راه ارزون و ثمر بخش رو در پیش گرفته. همه ی اینها رو گفتم برای تاکید بر اینکه جامعه ایران نیاز به اصلاح شدن داره اما اینکه کل نظام باید برچیده بشه یک خیال خام و باطله.

    پاسخحذف
  17. رضا
    من با نظر عرفان موافقم.اصلاح رژیم به معنای تطهیر نجاست را من قبول دارم فقط نمی دانم چی از این نجاست خباثت میماند که بتوان به آن فکر کرد. به خاتمی رضا دادن مثل رضا دادن به گوبلز در زمان آدولف هیتلر میماند با این تفاوت که خاتمی عمراً دک و پوز گوبلز را ندارد. خاتمی و شرکا موجودات جبون و رذلی هستند که برای فرار از عقوبت به دست مردم دکان اصلاح طلبی باز کرده اند. واقعاً لعنت بر خمینی شیاد با این میمون های دست آموزش. زنده باد آزادی

    پاسخحذف

هدفِ ما چیست ؟ ادامهِ « ضد فرهنگِ روضه خوانی و ذکر مصیبت»، یا جستجوی « چه باید کرد ها» ؟

مسلما این شبکه های اجتماعی به هرکدام از ما این امکانات را داده و میدهد که در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی ایران و جهان با انگیزه های متفاو...