۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

زنهای مورد علاقهٔ احمد خاتمی با حجاب درست و کامل

برای مشاهده بهتر روی عکس کلیک کنید

احمد خاتمی، از حجاب زنها انتقاد کرد و گفت این وضع حجاب کنونی، توهین به شهدا می‌باشد

۶ نظر:

  1. اون چیزی که تو میگی که باید بی حجابی باشه که منظورت همون آزادیه یعنی همون جنده بازیه و به بهونه اینکه آزادیه میخوای ملت همه چیزشون رو بندازن بیرون که امثال توی عوضی برید ترتیبشون رو بدین و لذتتون رو ببرین
    یعنی این حرص و جوش خوردن به بهونه آزادی واسه زیر شیکم خودته که سیر بشی
    پس بهتره اول رو خوار مادر خودت امتحان کنی اگر جواب داد اونوقت نسخه بپیچ

    پاسخحذف
  2. در جوابِ دوستِ فرهیخته مان بگویم که اختیار و آزادی آن چیزی نیست که شما در اندیشه خود می‌‌پرورانید. آزاد بودن نه به این مفهوم که لخت و برهنه مردمان در دید قرار گیرند. به امید خدا این دوستِ گرامی‌ سفری به کشوری به مانند سنگاپور، مالزی و یا کشور‌های اروپائی بکنند که ببینند در روز چند بار خودرو جلوی پای دختران ترمز می‌‌کند و یا اگر دختری بد حجاب!!!!! در خیابان‌ها دیده شود چند نفر دنبال وی راه می‌‌افتاند و متلک میگویند. آزادی تنها زیر شکم نیست برادر/ خواهر من. نکته جالبی‌ که بنده با چشم‌های خود در فرانسه دیدم این است که حتا روسپی‌ها در خیابان حق ندارند اشاره ی‌ به دیگران کنند زیرا که جرم به شمار می‌‌آید. هر کسی‌ خواستار این باشد که با روسپی ی‌ هم خوابه شود میتواند به جاهای ویژه ی‌ که در نظر گرفته شده است برود و کام گیرد. پس ای‌ دوست، محدودیت‌های اندیشه خود را گسترش ندهید، نخست ببینید، اندیشه کنید و سپس سخن بگوئید. امید است که دیدِ شما نسبت به مفهومِ آزادی دچار دگردیسی گردد و آزادی را در این ببینید که بی‌ هیچ سختی و دشواری خواهر و مادر گرامی‌ شما حجاب بر سر گذارده و هنگامی که از خانه بیرون میروند هیچ بی‌ ناموسِ عقده ی‌ به آنها نگاه بد نکند.

    پاینده باشید آقای mhr

    پاسخحذف
  3. من حاضرم تا آخر عمرم با زیر شکمم کاری نداشته باشم ولی یک بار که شده با فریاد تو خیابون بتونم از حکومت براحتی حقم رو طلب کنم و بتونم داد بزنم از این بی دادگاه حق ستانی کنم.ی نداشته باشم ولی یک بار که شده با فریاد تو خیابون بتونم از حکومت براحتی حقم رو طلب کنم و بتونم داد بزنم از این بی دادگاه حق ستانی کنم.

    پاسخحذف
  4. آقای mhr، شما مثال بارز کافری هستید که همه را به کیش خویش می‌پندارد. امیدوارم خداوند کمکتان کند تا از از این وضع ناگوار نجات پیدا کنید !!!

    پاسخحذف
  5. بله بله حق با شماست همونطور که در همه جاهای دیگه دنیا که مردم حجاب ندارن تمام مدت در حال تجاوز شدن هستند و هیچ امنیتی براشون وجود نداره!!
    بعد سی سال حجاب آمار جرم های جنسی در ایران بالاتر از متوسط دنیاست دریغ از یک ذره شعور...

    پاسخحذف
  6. ابولمعامله المسلم۷ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۴

    آقای mhr من کاملا با شما موافق هستم و از اونجایی که با شما احساس همفکری و قرابت دارم از شما خواش میکنم برادری دینی را در حق من تمام کرده و خواهر محجبه خود را به مدت یکشب یا کمتر بصورت متعه (صیغه)یا ازدواج موقت قرار دهید تاهم شیطان را از من دور گردانیده و هم خواهر مکرمه تان از شر هوی و هوس دور بماند.اجرکم عندالمعامله الطویل!

    پاسخحذف

هدفِ ما چیست ؟ ادامهِ « ضد فرهنگِ روضه خوانی و ذکر مصیبت»، یا جستجوی « چه باید کرد ها» ؟

مسلما این شبکه های اجتماعی به هرکدام از ما این امکانات را داده و میدهد که در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی ایران و جهان با انگیزه های متفاو...