۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

بالاترینِ ۵ ساله،مثبتت خیلی‌ بیشتر از منفیته، به خاطر همین، برای من تولدت مبارکه

برای مشاهده بهتر روی عکس کلیک کنید

"بالاترین" نقطهٔ عطفی در شکستن سانسور در ایران

با اینکه بعضی‌ وقت‌ها سانسورم کردی، با اینکه بعضی‌ وقت‌ها بهم جواب قانع کننده ندادی، ولی‌ باید به عنوان یک انسان و ایرانی‌ ازت قدر دانی کنم چون خیلی‌ در شکستن سانسور تاثیر گذاشتی، و خیلی‌ به "آزادی بیان" احترام گذاشتی، خیلی‌ برای خودت،فقط به خاطر "آزادی" دشمن تراشیدی. من واقعا نمی‌دونم چقدر مستقل هستی‌! ولی‌ اینو میدونم که هر که و هرچه هستی‌ باید ازت قدر دانی کنم. در ته دلم واقعا دوست دارم "مستقل" و "آزاد" باشی‌، که امیدوارم اینطور باشه. تولدت مبارک بالاترین پنج ساله. برات آرزوی موفقیت دارم، سعی‌ کن که تحملت بیشتر باشه، میدونم کار بسیار سختیی و هر کاری بکنی‌ ، کلی‌ طلب کار هم هستن مثل خود من!، اما همهٔ طلب کارا بد نیستن، واقعا اگه مثل من، با انتقاد سازنده، میخوان که تو جوان سالم بار بیای در "استقلال" و "آزاد" کامل.

بازم تولدت مبارک جوان رشید ایرانی‌، گرچه ویرتوالی!

این هم هدیهٔ ناقابل من برای جشن تولد تو. یه پوستر برای "بالاترین" سایت مفید و جوان ایرانی‌.

میدونم این لوگو نیست ولی‌ اگر خواستی‌ میتونی ازش استفاده بکنی‌.

مسعود


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

هدفِ ما چیست ؟ ادامهِ « ضد فرهنگِ روضه خوانی و ذکر مصیبت»، یا جستجوی « چه باید کرد ها» ؟

مسلما این شبکه های اجتماعی به هرکدام از ما این امکانات را داده و میدهد که در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی ایران و جهان با انگیزه های متفاو...